Informer Online Magazine Editie 1 - 2025 | Page 30

RIJSWIJK - Informer trapt 2025 af met de lancering van Penny: een slimme AI-chatbot waardoor ondernemers nu 24/7 ondersteuning kunnen ontvangen. Vanaf nu is er altijd ondersteuning beschikbaar, ook buiten de reguliere werktijden om. Hiermee zet Informer een belangrijke stap in het verder ontzorgen van ondernemers.

Informer lanceert

24/7 ondersteuning

met nieuwe AI-chatbot

Altijd actuele en correcte hulp

De chatbot baseert zijn antwoorden op de informatie binnen de vernieuwde en verbeterde help artikelen, interne informatie en informatie op de website, waardoor gebruikers altijd kunnen rekenen op accurate en actuele informatie. Of het nu gaat om hulp bij factureren, bankkoppelingen of bij de belastingaangifte, de chatbot biedt snelle en efficiënte ondersteuning. “Ondernemers werken vaak buiten kantooruren, en met deze chatbot kunnen we hen op elk moment de hulp bieden die ze nodig hebben” zegt Ryan Voerman, Teamleader Customer Care bij Informer.

Geen vervanging, maar een toevoeging op menselijke hulp

Tijdens kantooruren blijft de helpdesk van Informer beschikbaar, en buiten deze tijden zorgt de chatbot voor een naadloze overgang. Wanneer een vraag niet direct kan worden beantwoord, wordt deze doorgestuurd naar het supportteam voor opvolging op de volgende werkdag. Zo blijft de kwaliteit van de dienstverlening altijd gewaarborgd.